10 Nisan 2014 Perşembe

DİDİ reklamı iticiliğiiiiiiii....

işte o reklam abi ya her televizyon izlediğinde karşına çıkan karşına çıktığında yüzünü buruşturan kanalı değiştirmek isteyip de saçma bir şekilde hipnotize olmuş gibi ekrana bakıp değiştirtmeyen reklam,
reklamın sıcak ve içten olması mı zap yapmanı engelleyen yoksa gerçekten başarılı bir reklam olması mı ?
büyük soru işareti.
hayır abi ikisi de değil reklamın korkutucu derecede kötü olması.

Bir teyze ( anadolu kadını güler yüzlü evde yoğurdun bittiğinde bir kase yoğurt istediğin alt komşu ) bütün samimiyeti ve iki harften oluşan kulak tırmalayıcı bir o kadar da beyinin derinlerine kazınan hece 'Dİ'  ve yanına bir 'Dİ' daha işte bütün mesele bu arkadaşlar.

he ürün çatır çatır sattı mı ? sattı
reklam işe yaradı mı ? yaradı

ama bu hiç hoş bir reklam mı ?

he bir de bunun billboard varyasyonları filan var maçlarda devre aralarında gollerde  alt yazı olarak geçen mini görseller var
'Hakem gol DİDİ' gibi 'Hakem mola DİDİ' gibi
ahh ahh , müzikte de olduğu gibi medya ve reklam alanında da kültürümüzün bu kadar içler acısı olması ne kötü ,
neyse bizi bekleyin geliyoruz!
Reklamlardan sonra...


hiç hoş mu hocam bunlar ayıp cidden ayıp.

1 yorum:

  1. because you have been down there neo, you know that road. you know excatly where it ends.

    YanıtlaSil